Кропивницькому call-центру - 5 років!

Їх називають чарівниками, непохитними олов'яними солдатиками, універсальними солдатами, воїнами невидимого фронту - недарма. Вони справді можуть все! Можуть відповісти на всі запитання чи вирішити будь-яку проблему з вашими картками, рахунками, платежами, переказами, вивести дебет з кредитом та навіть попередити банкротство - запобігти шахрайству з вашими коштами. А ще, вони можуть просто Вас вислухати, що іноді досить важливо. Вони - помічники усіх клієнтів ПриватБанку, оператори цілодобової лінії клієнтської підтримки ПриватБанку.  

22 липня 2013 року вважається днем народження call-центру Кіровоградської філії ПриватБанку. Сам цього дня 5 років тому було прийнято на роботу першого співробітника та дано старт новому проекту - направленню «Багатоканальний контактний центр».


«Для нас контактний центр - це не просто місце роботи, це стиль життя, - розповідає Анна Міхлюк, керівник управління «Багатоканальний контактний центр» у Кіровоградській філії ПриватБанку. - Нас понад 100, і  ми - одна велика, дружна родина. Ми уміємо завзято та дружно і працювати, і відпочивати, і креативити. Бо ж колектив, в основному, майже юний - середній вік 25 років. Саме час найбільшого інтелектуального розквіту».

Щодобово співробітники контактного центру опрацьовують більше 10 тис. звернень громадян, допомагаючи клієнтам освоїти Приват24, платежі в ТСО чи банкоматі, дізнатись баланс карт чи суми по кредитам і депозитам тощо.

«За рівнем компетентності співробітників Call-центру, можна отримати уявлення про банк, якість і рівень обслуговування, - додає Анна Міхлюк. - Співробітник Call-центру - це витримка, вміння працювати з емоціями, з різними клієнтами, завоювати довіру, правильно зрозуміти, що саме потрібно клієнту. І на позитивний настрой оператора не мають впливати жодні чинники, навіть те, що за день оператор приймає понад 100 дзвінків! Лише професіонали, не побоюсь цього слова - майстри своєї справи працюють в Контактному центрі Кіровоградської філії ПриватБанку!”


«Професія оператора Call-центру досить цікава, але не проста, як може здатися на перший погляд, - додає Олена Білан, оператор 1-го рівня з обробки вхідних дзвінків Департаменту «Сервісні дзвінки" управління «Багатоканальний контактний центр» у Кіровоградській філії ПриватБанку. - Що стосується приємних моментів, то робота в Call-центрі, це, безсумнівно, корисний досвід. Я навчилася основним правилам ділової телефонної розмови, які в подальшому дуже знадобляться в офісній діяльності, вести переговори по телефону, знаходити спільну мову з кожним і повністю керувати будь-якою ситуацією. Не дивлячись на деякі складнощі, я задоволена роботою і зовсім не шкодую, що вибрала саме її».

«Ця робота змінила моє життя кардинально, - розповідає Анна Ламбант,  оператор 2-го рівня Департаменту «Підтримка клієнтів GOLD» управління «Багатоканальний контактний центр» у Кіровоградській філії ПриватБанку. - Я навчилася не здаватися, а йти вперед! І тепер я знаю точно, що якщо йти тільки вперед, ще багато чого можна досягнути! А ще, я навчилася працювати в колективі і відчувати плече колеги, який завжди готовий прийти на допомогу. Повірте, ця робота не з легких, але скільки гордощів переповнюють серце, коли розумієш, що допомогла людям».

«Для мене Контакт-центр став фундаментом для реалізації моїх бажань, - ділиться враженнями Катерина Кубальська, супервайзер Департаменту «Підтримка клієнтів GOLD».  - Саме тут я знайшла нових друзів, нові знання, нові емоції».

«Контактний центр став для мене другим домом, більшу частину свого часу я проводжу з просто неймовірнім колективом, - розповідає Олена Сельодкіна, оператор 2-го рівня з обробки вхідних дзвінків Департаменту «Сервісні дзвінки». -  Якщо говорити відверто, то робота оператора не проста, водночас - дуже потрібна, ефективна та цікава. Пропрацювала я тут вже 9 місяців і хочу сказати, що зовсім не шкодую про свій вибір. Скільки емоцій, досвіду я ще ніколи не отримувалася. Раджу всім спробувати себе у цій професії, повірте - не пожалкуєте!»


«Для мене Call-центр став "чарівним стусаном", який допоміг у досягненні того результату, який я отримала, - розповідає Оксана Танцюра, керівник відділення Кіровоградської філії ПриватБанку. - Я пройшла повністю весь шлях кар'єрними сходами: від Call-центру і до керівника відділення. Якщо хтось і планує стати банкіром, рекомендую розпочати роботу саме з Call-центру. Тут отримаєте такі практичні навички, які жоден ВУЗ вам не дасть».

Коментарі