68 юних кіровоградців отримали дипломи БізнесШколи

Напередодні святкування Нового року  68 випускників обласного центру та м.Знам”янки отримали дипломи про закінчення банківської БізнесШколи.  Отриманий диплом засвідчив, що всі учні БізнесШколи ЮніорБанку  отримали теоретичні знання по наданню банківських послуг і раціональному використанню особистих фінансів.
“У мене сьогодні два свята - це випускний та день народження, - розповідає Олександра Анікєєва, учениця 7-А класу школи №1 м.Кіровограда,  - і я зовсім не чекала такого феєричного привітання та подарунків. Я отримала не тільки диплом про закінчення Школи, а ще й футболку з логотипом ЮніорБанку. А що вже говорити про квітковий букет із повітряних кульок!”

“Вручаючи дипломи, мені хотілось розповісти про кожну дитину, - розповідає Вікторія Заболотна, керівник напрямку Агентська мережа Кіровоградської філії ПриватБанку, - підкреслити її особливі риси характеру, віднайти ті родзинки, які не завжди бачать  батьки та рідні. Хочу запевнити всіх, що мої вихованці, усі до одного - генії”.

Перший та останній тренінги пройшли у присутності батьків, аби вони на власні очі побачили, чого навчились їх чада, та переконались у необхідності  відвідувань таких занять.

“Ми були заворожені та вражені тим, як наші діти виросли за ці півроку,- ділиться враженнями Ольга Лозинська, мама Юніора Аліни Лозинської.  - Я навіть уявити не могла, що моя донечка за такий нетривалий час зможе планувати сімейний бюджет та, навіть, заощаджувати. Це суттєва різниця, якими вони прийшли на перше заняття,  і які вони сьогодні. Наші діти стали більш розкутими, самостійними та впевненими у собі. Вони розкрилися, не бояться ділитися враженнями, висловлювати власну думку. А як впевнено лідирують у дискусіях”.

Навіть святковий солодкий стіл  не обійшовся без цікавинок . Кожна дитина отримала цукерки з побажаннями та передбаченнями  від ЮніорБанку. Чимале задоволення приніс командний похід у кінотетр, де всі разом переглянули мульфільм “Крижане серце”.

А чесно зароблені бали за успіхи у навчанні діти обміняли на сувеніри від ЮніорБанку- парасольки, сумки, футболки, термокружки з логотипом ЮніорБанку. Потім на всіх  чекала  фотосесія та участь у створенні власного відеоролику. Кожен випускник БізнесШколи  звернувся до свої наступників з побажаннями та порадами. Адже вже з 24 січня розпочинаються заняття нового навчального року майбутніх Юніорів.

“Я бажаю нашим наступникам не боятись мріяти, - говорить Костянтин Миць учень 6-Б класу,  школи №32 м. Кіровограда . - Не бійтеся йти до своєї мети, будьте впевненими в собі. Я хочу стати керівником напрямку “Малий та середній бізнес” ПриватБанку. Тепер я впевнений, що моя мрія стане реальністю,  в цьому мене підтримав і керівник цього напрямку Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку Андрій Віталійович Матвієнко, який на власному прикладі довів мені, що лише від нас залежить здійснення наших мрій”.

Юних кіровоградців чекають тренери у головному офісі ПриватБанку за адресою: вул.Преображенска,26/70, Олександрійска БізнесШкола чекає своїх учнів за адресою: вул. Леніна,122,  юні банкіри Знам”янки зможуть звертатись до школи №3, де на них чекаю тренери БізнесШколи, а молоді та перспективні учні Світловодських БізнесШкіл будуть навчатись у відділенні Приватбанку за адресою: вул.Леніна,94 та у приміщенні школи №3.

Освітня програма Юніорбанк стартувала з 2009 році в Україні. Сьогодні ЮніорБанк працює в Україні, Росії, Грузії та Латвії, об'єднуючи більш ніж 500 000 школярів. У рамках проекту ПриватБанк не тільки надає можливість безкоштовного практичного навчання з фінансових послуг для дітей та підлітків, а й підтримує спортивний рух і програми здорового способу життя школярів.



Коментарі