Відділення ПриватБанку в Долинській відкрилося в новому покращеному форматі


Долинське відділення № 89 Кіровоградського регіонального управління  ПриватБанку відтепер працює у новому покращеному форматі.
Відкриття відділення нового формату стало святом як для клієнтів банку, так і  для городян.
За традицією, яка вже склалась на Кіровоградщині, урочисте відкриття розпочалося з невеличкого концерту міцевих талантів. Присутніх зачарував неперевершений вокал власниці карти Юніор Сапельникової Юлії,  підняли настрій юморески клієнтів Ільченко Віри та Віктора Данільченко. Урочистості продовжила традиційна лотерея, переможцем якої стала Світлана Савенко, головний бухгалтер Долинського комбікормового заводу,  отримавши від гостинних господарів свята злиток банківського золота. Інші учасники лотереї та вікторини отримали від ПриватБанку корисні подарунки.

Відділення змінило формат обслуговування - на відвідувачів чекає  приміщення європейського зразку, з відкритою архітектурою та без кабінетної системи.  Виділені зони самообслуговування позбавляють відвідувачів від черг і стомлюючого очікування.

Тепер клієнти ПриватБанку можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає створення черг.

“Відділення нового формату - це не лише зміна системи банківського обслуговування, але й суттєвий крок залучення громадян до масового освоєння  новітніх технологій, - розповідає Ростислав Масло, директор Кіровоградського регіонального управління  ПриватБанку.   - Переведення значної кількості банківських операції у сферу самообслуговування дає змогу клієнтам не тільки вивільнити свій час, але й підштовхує до освоєння новітніх технології, які значно полегшують сучасне життя. Сьогодні ми плануємо перехід на новий рівень обслуговування клієнтів - планшетне обслуговування. Це дуже зручний формат, який дозволяє клієнту бачити усі операції, які здійснює клієнт-менеджер, свій рахунок, рух власних коштів і т.д. Таким чином ми підводимо клієнта до необхідності навчання працювати з мобільними додатками, спочатку під наглядом працівника, а згодом – самостійно користуватися усіма перевагами самообслуговування ”.

Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи  обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон. Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.

У 2013 році на Кіровоградщині відкрилось 6 нових відділень та здійснено редизайн 9 відділень ПриватБанку, які обслуговують клієнтів у сучасному “відкритому” форматі.  




Коментарі