Жителі Кіровоградщини стали переможцями футбольної акції “Чемпіон”


Світловодчанка і кіровоградець стали щасливими переможцями Всеукраїнської акції “Чемпіон” та отримали сертифікати на безкоштовну поїздку до Бразилії на Чемпіонат світу з футболу FIFA 2014.

З 2 грудня по 1 квітня 2014 року ПриватБанк в партнерстві з Visa проводив Всеукраїнську футбольну акцію “Чемпіон”, серед учасників якої розігрувались 20 поїздок на Чемпіонат світу з футболу FIFA 2014 в Бразилії.  

Василь Голодник з м.Кіровограда та Вікторія Голембівська з м.Світловодська отримали унікальну можливість не тільки відвідати Бразилію, але й стати свідками грандіозного дійства - Чемпіонату світу з футболу FIFA 2014.

“Це неймовірно, - ділиться враженнями кіровоградець Василь Голодник, переможець Всеукраїнської  футбольної акції ПриватБанку   в партнерстві з Visa “Чемпіон”, - навіть у самих яскравих снах мені не снилось, що зможу ось так запросто сидіти на трибуні у Бразилії і не по телевізору насолоджуватись улюбленою грою, стану стану одним із тих щасливчиків, що мають змогу попасти на Чемпіонат світу. Це ж рожева мрія кожного футбольного вболівальника. Хіба б міг би я, пенсіонер, дозволити собі таку розкішну поїздку…  Мрії здійснюються”.

“Коли мені зателефонували з Банку та повідомили, що я стала переможницею акції “Чемпіон”, я спочатку не могла повірити, - розповідає світловодчанка Вікторія Голембівська, переможниця Всеукраїнської  футбольної акції ПриватБанку в партнерстві з Visa  “Чемпіон”, - Невже і мені пощастило. Уявіть, як заздрять мені всі друзі, а деякі навіть пропонують продати сертифікат, та я нізащо не упущу свою птаху-щастя, сама поїду в Бразилію та стану однією з тих щасливчиків на трибунах, які стають учасниками такого неймовірного свята спорту”.

ПриватБанк став офіційним українським банком Чемпіонату світу з футболу FIFA 2014 у партнерстві з Visa.  
Футбольна акція "Чемпіон" стартувала в Україні з 2 грудня. Щоб отримати шанс на поїздку в Бразилію, досить було до 1 квітня 2014 року відкрити в ПриватБанку вклад "Стандарт" або "Депозит Плюс" на 6 або 12 місяців .  Кожен місяць серед учасників акції розігрувалися 100 ексклюзивних футбольних подарунків - м'ячів, сумок та інших сувенірів з символікою Чемпіонату світу з футболу FIFA 2014. Серед усіх учасників акції було  розіграні 20 поїздок .
Детальніше про умови акції "Чемпіон" читайте на сторінці www.pb.ua/champion.

Коментарі