ПриватБанк закликав агресивно налаштованих жителів Південного Сходу взятися за розум і припинити руйнувати рідні міст

У агресивно налаштованих людей є мета – унеможливити нормальне людське життя. «Ми бачимо, що однакові сценарії розгортаються в Донецькій, Луганській, Харківській, Одеській областях, – йдеться у зверненні прес-служби банку. – Через ризик для життя клієнтів і співробітників ми змушені змінювати режим роботи та зміцнювати охорону відділень у гарячих точках, щоб забезпечити безперебійне обслуговування».

Сьогодні головною метою диверсантів і провокаторів є дестабілізація обстановки в Донецьку, Луганську та інших південно-східних регіонах за рахунок руйнування, у тому числі банківської інфраструктури. Тільки за останні п’ять днів у містах Південного Сходу знищено 60 банкоматів. Від озброєних нападів і підпалів уже постраждало 28 відділень. Озброєними людьми з нічних стоянок захоплені 15 броньованих інкасаторських автомобілів ПриватБанку. Грабують майданчики конфіскованих автомобілів, майно відділень банку.

ПриватБанк звернувся до всіх жителів Південного Сходу із закликом припинити насилля та сісти за стіл переговорів. Від дестабілізації ситуації в першу чергу страждають найменш захищені люди: пенсіонери не можуть отримувати через банкомати пенсії, матері – соціальні виплати, працівники – зарплати. Люди не можуть оплачувати комунальні та інші послуги. Зупиняються підприємства, співробітники можуть втратити роботу.

«Закликаємо всіх жителів українських міст і сіл захищати своє право на достойне життя. Не віддавайте свої міста мародерам і варварам! – йдеться у зверненні прес-служби банку. – Сьогодні для ПриватБанку безперебійне обслуговування клієнтів у південно-східних регіонах – основний пріоритет роботи. Ми не залишаємо своїх клієнтів у скрутні часи».

Щодня через ПриватБанк отримують зарплати та пенсії, здійснюють платежі понад 2,5 мільйона жителів України. За даними дослідження компанії GFK Ukraine, послугами нашого банку користуються 47% населення країни (кожен другий житель). При цьому рівень задоволення роботою ПриватБанку серед клієнтів Донецької та Луганської областей становить 4,4 та 4,65 бала з 5 можливих відповідно, що вище за середню оцінку задоволення клієнтів по Україні (4,32 бала).

Коментарі