У Кіровограді відкрилося відділення ПриватБанку, яке працює в сучасному форматі самообслуговування

ПриватБанк активно продовжує редизайн своїх відділень. Відтепер відділення №25, що в обласному центрі, працює у новому зручному форматі самообслуговування. Черги в банківські каси залишаються в минулому, в сучасному  відділенні будь-яку послугу можна отримати протягом декількох хвилин.

30 квітня відбулося відкриття після редизайну відділення №25 (по вул.Велика Перспективна,8) Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. Урочисте відкриття відділення традиційно стало справжнім святом як для клієнтів банку, так і  городян.    

 Всі охочі прийняли участь у лотереї та отримали цінні подарунки від ПриватБанку.  Найактивнішими учасниками лотереї були юніори, які прийшли привітати ПриватБанк зі святом.


А найщасливішою стала клієнтка, яка отримала у подарунок золотий банківський злиток.







Світле та просторе приміщення з найсучаснішою технікою, універсальні фахівці і зручна система самообслуговування - нове відділення ПриватБанку дозволяє економити час і вирішувати свої питання коли є потреба.

Для своїх клієнтів ПриватБанк розробив принципово новий формат обслуговування, який не має аналогів в Україні.

«Ми довіряємо нашим клієнтам здійснювати всі банківські операції самостійно. Наш банк один з перших не тільки в Україні, але й у світі, пропонує сучасне планшетне обслуговування, - презентує нововведення Раїса Килимниченко, заступник директора Кіровоградського регіонального управління Приватбанку. - Це дуже зручний формат, клієнт бачить усе, що відбувається: свій рахунок, рух власних коштів і основне, він одночасно навчається, як проводити всі банківські операції. Таки чином, ми навчаємо своїх клієнтів здійснювати найпростіші банківські операції самостійно, уникаючи черг, економлячи найцінніше - свій час».

Унікальність таких нових відділень в тому, що тепер клієнти можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими допомогти оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає виснажливе очікування в чергах.

У нових відділеннях виділені зони самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко не тільки виконати будь-яку банківську операцію, але й безкоштовно навчать новим технологіям і можливостям.
Більше того, співробітники банку можуть проконсультувати з будь-якого питання, в тому числі, як швидко і зручно отримати банківські послуги, не виходячи з дому.

Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи  обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон. Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.

Відтепер у  Кіровограді працює 4 цілодобових відділення за адресами: вул.Преображенська,27/70, вул. Велика Перспективна, 32/11 та вул.Преображенська,2  та щойно відкрите  - по вул В.Перспективній,8
Крім того, в Кіровоградській області працює понад 170 банкоматів і 236 терміналів самообслуговування.
ПриватБанк - найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку.

ПриватБанк - Ваша точка опори! www.privatbank.ua

Коментарі