В Кіровограді стартував авторський проект ЮніорБанку - ПриватГрам


ЮніорБанк Кіровоградської філії ПриватБанку створив новий авторський проект для перспективних, розумних та допитливих - ПриватГрам. ПриватГрам - безкоштовний додаток, створений на основі соцмережі “В Контакті” для спілкування, обміну інформацією, фотографіями і відеозаписами.  

“Сучасні діти надзвичайно ІТ-обізнані, - розповідає Вікторія Заболотна, керівник Напрямку "ЮніорБанк" Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Уже з дитячого садочку вони розуміються на сучасних гаджетах та чудово ними оперують. Часто батьки нарікають, що їхні діти частіше спілкуються у соціальних мережах, ніж у живому спілкуванні. Аби ситуацію повернути на користь, а крім того вивести підлітків із віртуального спілкування до живого, ми придумали таку навчально-розважальну програму як “ПриватГрам”. В жодному разі його не слід плутати з Інстаграм (Instágram)”.
“Заприватитись” може кожен бажаючий віком від 7 до 16 років. Слід лише  оформити картку Юніора у будь-якому відділенні ПриватБанку, відвідати магазин, заклад культури, кафе, у яких  за допомогою карти придбати товар чи оплатити послуги. Потім зробити фото на місці здійснення покупки, викласти його у контакт-групі ПриватГрам та поділитись з друзями інформацією про рівень і якість обслуговування. Крім того, загружаючи свої фото на ПриватГрам,  кожен стає учасником конкурсу “Літо з ПриватБанком” і отримує можливість виграти цінні призи. Сьогодні бути юніором модно.

“Я із задоволенням заприватилась у ПриватГрамі, - розповідає Елеонора Пасічніченко, студентка кіровоградського технічного коледжу. - Це надзвичайно цікаво. Ми з подружками полюбляємо проводити час у магазинах чи кафе. А тепер наше хоббі ми перетворили на корисне заняття. Ми відвідуємо магазини, придивляємось до товарів, цін, що нам  потрібно купуємо, фотографуємось і розповідаємо друзям про ці заклади, їх цінову політику, ділимось враженнями  про якість товарів та рівень обслуговування. Ми рекомендуємо чи не рекомендуємо їх відвідувати, а ще разом придумуємо, який маркетинговий хід ми б порекомендували власникам кіровоградських закладів, аби збільшити кількість відвідувачав та відповідно - прибутки. Ми навчаємось мислити не як клієнти, а як власники бізнесу”.

На даний момент ЮніорБанк налічує більше 450 000 клієнтів в Україні та інших країнах і продовжує активно розвиватися.

Для розумних, допитливих та прагнучих отримати  якнайбільше знань  створена освітня БізнесШкола ЮніорБанку. Тут на щотижневих заняттях ТОП-менеджери та фахівці банку навчать дітей і підлітків фінансової грамотності та вмінню використовувати сучасні банківські інструменти. І хто знає, яких висот міжнародного фінансового ринку досягнуть нинішні школярі?

Більш детальна інформація - на сайті ЮніорБанку www.uniorbank.ua

Коментарі