ПриватБанк успішно навчив першу 1 000 касирів торгово-сервісних підприємств

Більше тисячі касирів українських торгових мереж і магазинів уже успішно пройшли навчання в новій онлайн-школі підвищення кваліфікації, що була відкрита в червні ПриватБанком. Як повідомили в банку, ця унікальна програма навчання спеціально розроблена для партнерів банку – торгово-сервісних підприємств.  

В онлайн-школі касири та інші співробітники торгових підприємств у простій і зрозумілій формі навчаються швидше обслуговувати клієнтів з пластиковими картками, стикерами та іншими платіжними коштами; відрізняти справжні картки від фальшивих; визначати, чи є пред’явник картки її власником; робити повернення коштів і грамотно діяти в будь-яких ситуаціях.

«Система онлайн-навчання та тестування персоналу, яку розробив ПриватБанк, стала для нас дійсно цікавою пропозицією – це просто та зручно, а також є великий плюс у тому, що навчання та тестування можна здійснити просто в магазинах, – говорить представник компанії «Мікроприлад» (мережа магазинів «Секунда») Світлана Семергєєва. – Одна з цінностей компанії – це висока якість обслуговування клієнтів. Тому для нас дуже важливо, щоб персонал володів необхідними знаннями та навичками для здійснення якісного сервісу».

Програма навчання оновлюється в режимі реального часу та враховує всі зміни та нововведення в роботі банківських терміналів.

Після успішного тестування банк видає кожному слухачеві онлайн-курсів офіціальний сертифікат про отримання кваліфікації. Щоб підключитися до такої програми будь-якому українському магазину, достатньо звернутися до свого персонального менеджера банку або ж зареєструватися на сайті банку.

На сьогоднішній день мережа в торгових і сервісних підприємствах України налічує понад 115 тисяч POS-терміналів. Щодня через мережу терміналів ПриватБанку оплачують покупки понад 900 тисяч чоловік. За підсумками липня 2014 року обсяг безготівкових платежів через POS-термінали ПриватБанку становлять 3,7 млрд грн.

Коментарі