ПриватБанк відкрив в Україні 12 000 залізничних кас самообслуговування

В Україні відкрили найбільшу мережу залізничних кас самообслуговування, що в 6 разів перевищує кількість стаціонарних квиткових кас. Тепер залізничну касу можна знайти не тільки на вокзалі, але і в будь-якому терміналі самообслуговування ПриватБанку. На сьогоднішній день доступно понад 12 000 терміналів на всій території України, у яких купити квиток можна як за готівку, так і з пластикової картки. Електронний квиток не треба обмінювати на оригінальний паперовий квиток – під час посадки на потяг досить показати провідникові роздруківку електронного квитка з QR-кодом, яку видає термінал.

«Фактично ми сьогодні відкриваємо першу в Україні мережу цілодобових кас самообслуговування, у яких можна купити квитки на будь-який потяг, а не їхати на вокзал і стояти в чергах, – говорить Михайло Рогальський, керівник Напрямку «Платежі та перекази» ПриватБанку. – З квитком, купленим через термінал ПриватБанку, можна відразу йти на посадку».

Важливою перевагою купівлі залізничних квитків через термінали самообслуговування ПриватБанку є можливість вибору вільного місця в будь-якому вагоні потяга, у той час як в касах вокзалів квитки продаються тільки в міру формування кожного з вагонів. Також українці можуть купувати квитки на потяги в будь-який час на спеціальному сайті bilet.pb.ua і в Приват24, оплачуючи квитки пластиковими картками будь-яких українських банків.

З початку 2014 року ПриватБанк продав понад 840 тисяч електронних квитків на транспорт, у тому числі 680 тисяч залізничних квитків. Окрім залізничних квитків, через ПриватБанк можна швидко та зручно придбати квитки на автобус і літак на будь-який напрямок по Україні та за кордон.


Коментарі