5 тисяч кіровоградців підключили послугу “Регулярні платежі”

5 тисяч клієнтів ПриватБанку - жителів області - користуються унікальною послугою “Регулярний платіж”.

Кіровоградська філія ПриватБанку надає змогу кіровоградцям вчасно сплачувати, а підприємствам-отримувачам - Кіровоградгаз, Кіровоградобленерно, Дніпро-Кіровоград, КРЕПАМ, Ліфтоуправлінню, Укртелекому, Інтернет-провайдерам (Інтернет, Шторм, Імперіал, Сила Нет, Домашній інтернет, Київстар) та кабельному телебаченню - вчасно отримувати кошти за сплату послуг, що надзвичайно важливо у нинішний складний час.

Для сплати комунальних послуг або для проведення будь-яких повторюваних платежів клієнтам ПриватБанку більше не потрібно відвідувати відділення. Досить дати розпорядження банку, і кожен місяць з рахунку або картки клієнта буде зніматись потрібна сума. Клієнту достатньо вказати лише реквізити одержувача платежу, суму та періодичність сплати, і можна назавжди забути про черги, заповнення розрахункових книжок та інші незручності. Регулярні платежі можна встановити як фіксовані, так і за сумою надісланого рахунку. У першому випадку - це  регулярний платіж з фіксованою сумою, який слугує  для погашення заборгованості за кредитом, поповнення мобільного телефону, сплати за квартиру,  вивіз сміття   або  Інтернет. У цьому випадку клієнт особисто визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлена послуга. Другий варіант - це регулярний платіж за надісланими рахунками, який  ідеально підходить для оплати комунальних послуг  з нефіксованими сумами платежів. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку вказав банку постачальник послуг.

“Відтепер я економлю не тільки свій час та кошти, але й нерви, - розповідає кіровоградець Микола Черемисін. - Я займаюсь бізнесом, часу для відвідування відділень, стояння в чергах зовсім немає.  А ще, мене нервують заповнення книжок, збирання платіжок тощо. Тільки но дізнався про послугу і відразу замовив її. Спеціаліст ПриватБанку за хвилину встановила “регулярні платежі” на оплату комунальних послуг, інтернету та поповнення мобільного зв’язку. Я неймовірно щасливий, що мене позбавили цих зайвих клопотів, без яких у мене і так вистачає проблем. Крім того, я не ризикую залишитись без світла, води, газу чи навіть зв’язку і інтернету”.

“Ми пропонуємо нашим клієнтам підключати послугу “Регулярні платежі” з карти “Універсальна”, - розповідає розповідає Олексій Харін, керівник Бізнесу платежів Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Підключення послуги з карти “Універсальна” - це і безкоштовне списування коштів, і можливість погашати борги по платежам безкоштовно навіть в рахунок кредитного ліміту, клієнту лише потрібно потім поповнити вчасно свою карту, а ПриватБанк без комісій сплатить всі Ваші комунальні платежі”.

Для забезпечення здійснення послуги “регулярні платежі” потрібно лише підтримувати на своєму рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості.
Після здійснення платежу на мобільний телефон клієнта приходить безкоштовне SMS-повідомлення. При необхідності можна безкоштовно замовити квитанцію про оплату в будь-якому відділенні ПриватБанку або через Інтернет-банк Приват24. Послуга «Регулярні платежі» може бути оформлена на суму від 10 до 20 000 грн. і дозволяє суттєво економити час та гроші клієнтів банку.

ПриватБанк - найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. Додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті банку: privatbank.ua.

Коментарі