Олександрійські
любителі інтернет-шопінгу отримали чудовий подарунок від ПриватБанку.
В самому центрі міста, за адресою: пр. Леніна,77 розпочав роботу
незамінний експерт інтернет-покупок “Магазин”.
Спеціалісти “Магазину” допоможуть
клієнтам обрати найвигіднішу пропозицію у інтернет-магазинах України і
усього світу, серед який вітчизняні - Comfy, Praktiker, 5ok, TopMall,
Gold.ua, знижкові сервіси «Покупон» и Groupon, закордонні - E-Bay,
Amazon, Aliexpress та безліч інших сайтів. Крім того, “Магазин” пропонує
перевірений перелік сайтів-партнерів та забезпечує повний супровід
клієнтів від замовлення до отримання товару. Адже якщо товар не прийшов,
продавець помилився у розмірах чи кольорах, або товар має недоліки,
усі питання вирішуються за посередництвом ПриватБанку.
“Користуючись послугами нашого “Магазину”
олександрійці отримують численні переваги, - розповідає Наталія
Ніколаєнко, керівник Направлення “Oплата частинами” Кіровоградського
регіонального управління ПриватБанку. - Ми
надаємо професійні консультації та пропонуємо широкий вибір
найактуальніших пропозицій інтернет-магазинів. Кожен наш клієнт отримує
приємні бонуси за покупки та можливість придбати товар у кредит за
допомогою сервісу “Oплата частинами” (безвідсотковий кредит). Дoставка
товарів здійснюється безпосередньо у «Магазин» - за бажанням клієнта. І
найважливіший аргумент - ПриватБанк гарантує повернення або обмін
товару, що придбаний на рекомендованих сайтах-парнерах, у т.ч. на
іноземних”.
Фахівці
магазину допомагають відкрити інтернет-картку в Приват24, яка
відкривається миттєво та безкоштовно. Поповнювати таку кaрту,
встановлювати чи змінювати ліміти можна безпосередньо перед покупкою.
Користуючись інтернет-кaртою, клієнти ПриватБанку не вводять дані своєї
банківської кaрти на сайтах інтернет-магазинів, тим самим убезпечуючи її
від шахраїв.
Партнери
“Магазину” пропонують більш вигідні умови для інтернет-покупок. Крім
того, клієнти мають можливіть приймати участь у численних акціях і
спеціальних пропозиціях та вигравати призи і подарунки. Тут же, в
“Магазині”, можна отримати “живу” консультацію щодо обраних товарів,
цінової політики аби уникнути покупок неякісного товару чи за завищеними
цінами.
Спеціально
для клієнтів “Магазину” створено службу підтримки за телефоном
+380927353202. Зателефонувавши за цим номером, клієнти отримають
онлайн-консультацію щодо покупок у вітчизняних та закордонних
інтернет-магазинах.
Такий
“Магазин” уже успішно працює у Кіровограді, за адресою:
вул.Преображенська,2 (що у відділенні ПриватБанку “Б.Хмельницького”)
ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку.
Сьогодні
Кіровоградська філія ПриватБанку обслуговує більше 371 тис. рахунків
індивідуальних клієнтів та 11,5 тис. корпоративних клієнтів.
Коментарі
Дописати коментар