Відділення ПриватБанку в Вільшанці відкрилося в новому покращеному форматі

Вільшанське відділення № 14 Кіровоградського регіонального управління  ПриватБанку відтепер працює у новому покращеному форматі.


Відкриття відділення після редизайну стало святом як для клієнтів банку, так і для всіх містян. Адже жителі району звикли, що саме ПриватБанк може надати найбільший спектр послуг та допомогти кожному у вирішенні усіх фінансових питань.


“Дуже приємно, що керівництво ПриватБанку дбає про наших земляків, які отримають банківські послуги у світлому, красивому приміщенні та ще й з новенькими терміналами та банкоматами, - розповідає Сергій Нестеров,  в.о. голови Вільшанської районної адміністрації. - Адже оновилось не лише приміщення, хоча і це дуже важливо. Розширилась кількість послуг та пропозицій. Жителям району уже не потрібно добиратись до ст.Підгородна чи до обласного центру аби придбати квитки на потяг. Оплачувати комунальні послуги стало приємною процедурою - лише відкрити Приват24 та зробити пару кліків. Взагалі, обслуговування у ПриватБанку завжди приносить лише задоволення”.


Відділення змінило формат обслуговування - на відвідувачів чекає  приміщення європейського зразку, з відкритою архітектурою та без кабінетної системи.  Виділені зони самообслуговування позбавляють відвідувачів від черг і стомлюючого очікування.  Тепер клієнти ПриватБанку можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає створення черг.


“Вкотре ми підкреслюємо, що цінуємо кожного нашого клієнта, пропонуючи комфорт, найсучасніші послуги та покращений формат обслуговування,  - розповідає Олександр Татаренко, заступник директора Кіровоградського регіонального управління  ПриватБанку.   - Переведення значної кількості банківських операції у сферу самообслуговування дає змогу клієнтам не тільки вивільнити свій час, але й підштовхує до освоєння новітніх технології, які значно полегшують сучасне життя. Це надзвичайно зручний формат, який дозволяє клієнту бачити усі операції, які здійснює клієнт-менеджер, свій рахунок, рух власних коштів і т.д. Таким чином ми підводимо клієнта до необхідності навчання працювати з мобільними додатками, спочатку під наглядом працівника, а згодом – самостійно користуватися усіма перевагами самообслуговування”.


Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи  обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту чи придбання квитків на потяги, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон (мобільні додатки). Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.


Сьогодні ПриватБанк пропонує своїм клієнтам ряд найсучасніших послуг - придбання квитків та навіть автівок, оформлення страхування від надзвичайних випадків чи навіть втрати роботи. Для корпоративних клієнтів Банк пропонує впровадження  обліку робочого часу співробітників (електронна фіксація початку та закінчення робочого дня), поліграфічне тестування (тестування співробітників на предмет якості виконання службових обов’язків),  Midot (тест для оцінки благонадійності), юридичні консультації з питань організації та ведення бізнесу, програма електронного документообігу ПриватДок (яка повністю виключає використання паперових носіїв інформації, що дає значну економії часу та коштів), програма оцінки лояльності клієнтів через аналіз рівня NPS та “Гаряча лінія: шахрайство” тощо.


У 2014 році на Кіровоградщині відкрилось 4 нових відділення та здійснено редизайн 16 відділень ПриватБанку, які обслуговують клієнтів у сучасному “відкритому” форматі.  Лише з початку нинішнього року вже 2 відділення ПриватБанку обслуговують клієнтів у оновлених відділеннях після редизайну.


ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. Сьогодні банк обслуговує 14,6 мільйона індивідуальних клієнтів, 334 тисячі корпоративних клієнтів. У регіональній мережі банку працює 2 497 відділення, 7 537 банкоматів, 12 165 терміналів самообслуговування. Активи ПриватБанку за підсумками 2014 року становлять 204,6 млрд грн, кредитний портфель за минулий рік виріс на 13,2% до 161,3 млрд грн. Обсяг розміщених на рахунках у банку коштів клієнтів з початку 2014 року збільшився на 6% (до 141,3 млрд грн.).

ПриватБанк завершив 2014 рік з чистим прибутком у розмірі 749 млн грн.

Коментарі