Посилки, конверти та будь-які інтернет-покупки кіровоградці можуть отримувати у відділеннях ПриватБанку

Зручний додатковий сервіс став доступним і для жителів Кіровоградщини. Вже 20-ть  відділень ПриватБанку в області обладнані автоматичними поштовими терміналами — поштоматами.

Сьогодні в поштоматах ПриватБанку можна отримати посилки та інші відправлення, користуючись послугами провідних операторів поштових послуг: «Нова Пошта», «Міст Експрес» та «Ін-Тайм».  Тепер кіровоградці, купуючи товар через Інтернет, можуть замовляти його доставку не до офісу компаній-перевізників, а до найближчого відділення банку. Адже відділень ПриватБанку набагато більше, та й поштомати працюють в режимі самообслуговування - без черг і перерв.


“Я була у культурному шоці, отримавши посилку у поштоматі ПриватБанку. Я думала, що як клієнта Банку, мене вже важко здивувати. Здається звикла вже до всіх  інновацій. Та не так то було, - розповідає кіровоградка Лілія Шамшур. -  Я замовила товар по інтернету та отримала СМС-повідомлення з адресою доставки посилки.  В обідню перерву забігла до вказаного відділення ПриватБанку  та авторизувалась через картку у терміналі сасообслуговування. На екрані, на своїй сторінці, побачила інформацію про посилку і оплатила вартість товару. За пів-секунди відкрилась сейфова скринька і я забрала довгоочікуваний подарунок. І все. На все про все я витратила 2 хвилини”.

Поштомат – це автоматичний поштовий термінал самообслуговування, у якому клієнт може в зручний для нього час самостійно отримувати посилки. Відправник зазначає в декларації адресу поштомата. Коли посилку доставлено в поштомат, одержувач бачить SMS-повідомлення, після чого може забрати відправлення, підтвердивши свою особу через термінал самообслуговування за допомогою платіжної картки ПриватБанку або ввівши номер телефону на сенсорному екрані. Поштомат відкриє відповідну скриньку, з якої одержувач зможе забрати свою посилку.

“У разі, якщо клієнт не задоволений отриманим товаром, і має намір повернути його продавцю, то і ці проблеми візьме на себе ПриватБанк, - розповідає Сергій Лещук, заступник директора - Керівник бізнесу Споживче кредитування Кіровоградської філії ПриватБанку. -  Клієнту потрібно лише зателефонувати за номером клієнтської підтримки ПриватБанку 3700 та повідомити про намір повернути посилку, але не пізніше, ніж за 2 години з моменту її отримання. Відкриється сейфова скринька, куди слід помістити не потрібний чи неякісний товар. Гроші, витрачені на оплату покупки, будуть повернуті на картковий рахунок клієнта”.

Аби дізнатись, де розмішено найближчий поштомат, досить зайти за посиланням та ввести назву потрібного міста, району та ключове слово “поштомати”.

Як зазначають у банку, до кінця 2015 року у відділеннях працюватимуть вже понад 1 300 поштоматів, а користуватися ними зможуть клієнти не лише найбільших логістичних компаній, але й національних операторів з продажу автомобільних запчастин, інших товарів і послуг.

ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. Сьогодні банк обслуговує 14,6 мільйона індивідуальних клієнтів, 334 тисячі корпоративних клієнтів. У регіональній мережі банку працює 2 497 відділення, 7 537 банкоматів, 12 165 терміналів самообслуговування.

ПриватБанк - банк для тих, хто любить Україну!

Коментарі