Більше 3,3 тисяч квитків придбали кіровоградці в терміналах самообслуговування

З початку року  через сервіс продажу електронних квитків, а саме через термінали самообслуговування ПриватБанку Кіровоградщини, було продано більше 3,3 тис квитків на транспорт.

Сервіс продажу квитків на транспорт через Інтернет або термінал ПриватБанку став сьогодні одним із найзатребуваніших сервісів  в Україні.  І це вимога сьогодення. Кожен третій електронний квиток на поїзд і кожен другий автобусний квиток продається через ПриватБанк, повідомляє прес-служба Банку.

Куплений в терміналі електронний квиток не потрібно обмінювати на оригінальні паперові квитки - достатньо пред'явити провіднику видану терміналом роздруківку електронного квитка з QR-кодом при посадці на потяг.

"Ми спостерігаємо стабільну тенденцію росту кількості продаж квитків через наші термінали,  - говорить Олексій Харін, керівник Керівник Бізнесу платежів і перекладів Кіровоградського регіонального управління   ПриватБанку. - Якщо у січні нинішнього року кіровоградці придбали 273 квитка, то у травні їх кількість зросла до 770. Сплеск продажів ми спостерігали у квітні - 903 білета. Це пояснюється і бажанням кіровоградців подорожувати на травневі вихідні і проведенням акції, коли за придбані 2 квитки ПриватБанк повертав вартість одного”.

“Вже більше року я не стою в чергах до каси залізничних вокзалів, не ломаю голову як знайти час на поїздку на вокзал задля необхідності  придбати квиток, - ділиться враженнями кіровоградець Олександр Гаврилов, - вийшов з дому за покупками до найближчого магазину, придбав все необхідне для дому чи для поїздки і паралельно, буквально за 3 хвилини, придбав квиток у терміналі. Зручно, тому що бачу розташування місць, вагонів - сам обираю зручне і комфортне для себе, бачу у реальному часі які місця вільні, та швидко - пару кліків, і ти вже щасливий власник квитка”.

ПриватБанк не лише пропонує придбати квиток, але і консультує клієнтів та забезпечує підтримку від моменту бронювання місця до посадки у вагон.

На сьогодні на Кіровоградщині для послуг клієнтів  працює більше 340 терміналів самообслуговування ПриватБанку, встановлених як в банківських відділеннях, так і в найдоступніших громадських місцях, що дозволяє отримати вільний доступ до сучасних банківських послуг в будь-якій точці області.

Коментарі