Кіровоградський водоканал впровадив систему електронного документообігу

Обласне комунальне виробниче підприємство “Дніпро-Кіровоград” приєдналось до електронного управлінського комплексу “УкрДок” ПриватБанку та впровадило на підприємстві електронний документообіг.


Ще у 2001 році, одним з перших у світі, ПриватБанк кинув виклик усталеній паперовій банківській культурі, відмовився від паперового документообігу та запустив власну систему електронного документообігу “УкрДок”. Таке рішення значно збільшило операційну ефективність банку. Крім того, електронна програма має значні переваги перед традиційним документообігом: швидке створення та узгодження документів; цілодобовий доступ до документів з будь-якої точки світу; простий і зручний інтерфейс та ще й можливість цілодобового контролю виконання завдань.

“Вже не один рік ми співпрацюємо з ПриватБанком, особисто і не раз користувались його найсучаснішими технологіми, тому дізнавшись про можливість впровадження електронного документообігу у себе на підприємствіі, зразу погодились, - розповідає генеральний директор ОКПП "Дніпро-Кіровоград" Роман Ілик. - Впровадивши “УкрДок”, ми значно скоротили витрати на канцтовари.  Простий та зрозумілий інтерфейс дає змогу швидко створювати накази, службові записки, протоколи, розпорядження, договори, кадрові чи персональні документи. Адже для всіх документів є шаблони.  А ще, що надзвичайно важливо - можливість постійного доступу та контролю за виконанням поставлених завдань”.

Сервіс побудовано на базі хмарного рішення, що не потребує додаткових витрат на розвиток ІТ-інфраструктури. Єдина технічна вимога – наявність підключення до мережі Інтернет. Окрім цього, ПриватБанк гарантує безпеку даних завдяки використанню електронного цифрового підпису та двофазної системи аутентифікації. Сервіс пропонує резервне копіювання та шифрування даних. Уже понад 900 компаній користуються сервісом документообігу, тим самим значно підвищуючи свою продуктивність і скорочуючи витрати на канцтовари.

“Сьогодні ПриватБанк у співпраці з ІТ-волонтерами пропонує державним органам влади безкоштовний електронний сервіс, - розповідає Ростислав Масло, директор Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. -  Зараз практично всі представники вітчизняного бізнесу шукають шляхи виходу України із кризи. Ми бачимо свою роль у тому, щоб ділитися здобутками і технологіями в галузі ІТ. Повірте, ніяких прихованих мотивів . Хочу підкреслити, що не слід шукати у цьому проекті жодних зв'язків з політичними чи бізнесовими силами. Його створюють ІТ-директори великих компаній, а також сотні ІТ-волонтерів. Обридло слухати лише розмови, слід уже перейти до реальних справ. І хто, якщо не ми”.

Електронний уряд (e-government) - це головний інструмент у боротьбі з корупцією в Україні. Адже коли державна послуга переводиться в електронну форму, вона, по-перше, стає прозорішою і формалізованою, а по-друге, при правильній побудові, коли чиновник фізично не перетинається з громадянином і не може вимагати вимагати хабар, тобто зникає корупційна складова.

Сьогодні до електронного севісу  iGov.org.ua  приєднались обласні та міські адміністрації Запоріжжя, Дніпропетровська, Київа, Львову,  Луцька, Миколаєва, Івано-франківська, Тернополя, Харкова, Херсону, Черкас,  Хмельницького.

Проект має підтримку з боку Адміністрації Президента, Агентства електронного уряду, Кабінету Міністрів. Щоб почати, достатньо заповнити маленьку форму внизу на сайті iGov.org.ua "Державним органам".

Коментарі