Збираємось до школи та економимо разом із “Магазином”

Серпень - пора для шалених витрат. Зібрати дитину до школи вартує чималеньких коштів із сімейного бюджету. Наразі ПриватБанк пропонує суттєво  зменшити суми затрат.

  Ще з минулого року жителі обласного центру та Олександрії мають чудову нагоду економити на покупках, не переплачуючи ні копійки. У цьому їм допомагає незамінний експерт покупок в інтернеті - мережа “Магазинів” ПриватБанку.
  “Звичайно, інтернет-покупки можна здійснювати і вдома, якщо є доступ до інтернету, - розповідає Олена Тимчук, спеціаліст по обслуговуванню клієнтів, консультант “Магазину”. - Але хто може гарантувати безпеку та надійність сайтів, де ви плануєте купити ту чи іншу річ. Крім того, чи можете ви самостійно зорієнтуватись у ціновій політиці різних сайтів? А чи вмієте ви користуватись іноземними сайтами, в т.ч. і китайськими? Ми ж  користуємося тільки надійними ресурсами, при цьому допомагаємо обрати товар за самими оптимальними цінами, враховуючи співвідношення ціна - якість. Наразі ми вирішимо будь-які питання з проплатами по карті, з поверненням товару та грошей, якщо є у цьому необхідність. А ще наші клієнти отримують  спеціальні пропозиції від наших партнерів”.
  Аби убезпечити своїх клієнтів від шахраїв, спеціалісти магазину допомагають у відкритті інтернет-карти в Приват24, яка відкривається миттєво та безкоштовно. Поповнювати таку карту, встановлювати чи змінювати ліміти можна безпосередньо перед покупкою. Користуючись інтернет-картою, клієнти ПриватБанку не вводять дані своєї банківської карти на сайтах інтернет-магазинів, тим самим попереджуючи будь-які шахрайські дії.  
  “Вже другий рік поспіль користуюсь послугами “Магазину” ПриватБанку, - ділиться враженнями кіровоградка Ірина Вовк. - Минулого року я зайшла до відділення у справах, і що називається не відходячи від каси, звернулась до спеціаліста “Магазину”. Давно вже чула позитивні відгуки  про “Магазин” від подруг, тому не вагаючись звернулась.  По-перше, всього за декілька хвилин спеціаліст “Магазину”  знашов те, що мені потрібно. По-друге, я точно зекономила на покупках. Якщо чесно, то достеменно не пам’ятаю суму економії, але десь до 15 відсотків від витрат. По-третє, я не хвилювалась за те, що не отримаю товар, чи втрачу кошти. І що мені сподобалось не менше - я отримала товар тут же у відділенні, у поштоматі”.
  Партнери “Магазину” пропонують більш вигідні умови для інтернет-покупок. До речі, клієнти матимуть можливіть приймати участь у численних акціях і спеціальних пропозиціях та вигравати призи і подарунки. Тут же, в “Магазині”, можна отримати “живу” консультацію щодо обраних товарів, цінової політики аби уникнути покупок неякісного товару чи за завищеними цінами.
  Спеціально для клієнтів “Магазину” було створено службу підтримки за телефоном +380927353202. Зателефонувавши за цим номером,можна отримати онлайн-консультацію щодо покупок у вітчизняних та закордонних інтернет-магазинах.
  А з 10 серпня кіровоградці можуть взяти участь у експерименті, який проводиться для покупців “Магазину” ПриватБанку.  Кожен може скористатись новим видом доставки товарів - морем із Китаю. Тепер  лише за 3-5 тижнів можна отримати крупногабаритні товари із інтернет-магазинів Китаю та за 4-9 тижнів - із США.
  Найчастіше морем замовляють сонячні батареї, велосипеди, комп’ютерні аксесуари, інструменти тощо.  Адже доставка морем у 10 разів дешевша за доставку авіапоштою.
Ви ще не замовили нічого, і навіть ні разу не спробували? Тоді вам до нас у “Магазин” ПриватБанку, ми чекаємо на ваші замовлення

Такі “Магазини” уже успішно працюють у Кіровограді, за адресою: вул.Преображенська,2 (що у відділенні ПриватБанку “Б.Хмельницького”)
та у м.Олександрія, за адресою: просп.Леніна,77.

ПриватБанк - Банк для тих, хто любить Україну! www.privatbank.ua

Коментарі