Клієнти Приват24 одними з перших дізнаються про акції АТБ

ПриватБанк і найбільша в Україні продовольча мережа «АТБ» запустили новий проект, що дозволить користувачам Приват24 отримувати інформацію про щотижневі акції в магазинах АТБ. Як повідомили в банку, такий проект реалізовано завдяки запуску ритейлером api, за допомогою якого інформація про акції буде оновлюватися в режимі реального часу та транслюватиметься в Приват24 автоматично.

«Це перший досвід в Україні запуску великою торговельною компанією інформаційного api, що скорочує шлях інформації від торгової компанії до клієнта до декількох секунд, – говорить Заступник Голови Правління ПриватБанку Олександр Вітязь. – Автоматизований обмін інформацією між банками та партнерами відкриває нові можливості співпраці та дозволяє нашим клієнтам одними з перших отримувати інформацію про акційні пропозиції та знижки в улюблених магазинах, таких, як АТБ».

Інформацію про щотижневі акції «Економія» та «7 днів» в АТБ користувачі Приват24 зможуть побачити на головній сторінці Інтернет-банку Приват24. У ПриватБанку зазначають, що найближчим часом такий сучасний і технологічний процес обміну інформацією буде реалізований й іншими великими ритейлерами, і клієнти банку зможуть першими дізнаватися про спеціальні пропозиції більшості найпопулярніших торгових мереж.

На сьогодні Приват24 користуються більше 9 млн жителів України, ще понад 3 млн чоловік використовують для проведення банківських операцій мобільний додаток Privat24.

Коментарі