Ростислав Масло: ПриватБанк не запитує персональні дані у телефонному режимі

На жаль, сказали там, чим складніша економічна ситуація в державі, тим більше активізуються шахраї різних мастей та кваліфікацій. Саме вони найшвидше пристосовуються до негараздів та користуючись довірою наших громадян, спустошують їхні гаманці, в тому числі і банківські. Зловмисники вигадують справжні сценарії «розведення» жертв, в які легко повірити, а відповідно й пристати на пропозиції. Використовуються психологічні прийоми для «дожимання» клієнта – терміновість, загроза негативних наслідків у разі невиконання і т. д. Чимало є випадків, коли злочинці телефонують клієнтам, відрекомендовуючись службою безпеки банку, пропонують змінити паролі, коди, підвищення рівня безпеки картки тощо. Але здійснити крадіжку коштів вони не можуть без «допомоги» ошуканих через розголошення коду картки, терміну її дії чи смс-повідомлень, які приходять на телефон жертви. Тож аби не стати жертвою злодіїв, радять у банку, слід закарбувати у пам'яті назавжди – НІКОМУ, НІЧОГО, НЕ ГОВОРИТИ по телефону.
– Щоб убезпечити себе від шахрайства та розпізнати, що вас хочуть обдурити, слід зав-
жди пам'ятати, що головною умовою фінансової безпеки є нерозголошення жодних конфіденційних даних, – наголошує директор філії ПриватБанку Ростислав Масло (на знімку). – Пін-коди карт, паролі доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, термін її дії, номер паспорта та інша інформація є конфіденційною і передача її третім особам категорично заборонена. Ніколи не треба розголошувати стороннім особам тексти SMS з паролями і кодами доступу до послуг банку. Ми вкотре нагадуємо, що ПриватБанк відмовився від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов із клієнтами. Ми не запитуємо персональні дані клієнтів у телефонному режимі і закликаємо клієнтів не телефонувати у відповідь на незнайомі номери.
Тож, щоб не стати жертвою шахрая – пильнуйте. Шахраї винахідливі, їхні методи витончені й змінюються часто, проте ці афери однозначно дадуть збій, якщо потенційна жертва не буде керуватися виключно емоціями. Щоб не поповнити лави потерпілих, знайте: кожен шахрай розраховує на необізнаність тих, хто має бути обдуреним.
Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком. Якщо у вас виникли підозри на шахрайство чи труднощі з проведенням операції по карті – повідомте про це будь-яким способом: за телефонами 3700 або (056) 716 52 52, або відправивши SMS-повідомлення на номер +38 (092) 302 07 17.
Якщо ж шахраї таки скористалися вашою довірливістю та необізнаністю, потрібно ТЕРМІНОВО зателефонувати на номер 3700 (безкоштовна цілодобова лінія підтримки клієнтів ПриватБанку) і повідомити, що ви не проводили даної операції, і необхідно заблокувати останній платіж. Якщо зробити дзвінок у лічені хвилини, операцію можна зупинити.

Коментарі