Кіровоградці можуть скористатись можливостями розширеного сервісу продажу квитків в Приват24


Так склалось історично, що Кіровоград - не вузлова станція, і добиратись нам до різних міст України не зовсім зручно. Відсутність прямого сполучення створює деякі проблеми не лише під час поїздки, але й під час її планування. Слід витрачати час та нерви на логістику - планувати маршрут, відшукувати транзитні поїзди, співставляти їх маршрути, час прибуття/відбуття тощо. Сьогодні усі ці проблеми взяв на себе ПриватБанк.




Удосконалений сервіс продажу квитків передбачає придбання проїзних документів на поїзди з пересадками так само просто, як і на прямі маршрути. Тут вам автоматично запропонують всі можливі варіанти з періодом очікування на проміжних станціях не більше трьох годин. При покупці квитків клієнту залишається тільки ввести назву станції відправлення і станції прибуття, а після вибору відповідного варіанту - сплатити за проїзні документи.

Билет с пересадкой.png“Ми завжди дослухаємося до зауважень та пропозицій наших клієнтів, - розповідає Олексій Харін, керівник Направлення масових платежів Кіровоградської філії ПриватБанку. - Тому крім послуги придбання квитків на поїзди з пересадками, враховуючи побажання наших клієнтів, ми розробили і сервіс повернення квитків. Адже життєві ситуації непередбачувані”.

“Моє житття проходить у відрядженнях, - ділиться кіровоградець Олександр Руденко. - Тому придбання квитків через Приват24 стало для мене звичним заняттям. Якось я придбав квитки та через день дізнався про скасування відрядження. Як тільки подумав, що повертати квитки слід у касах залізничного вокзалу, зразу ж пропав і настрій,  і бажання витрачати стільки часу. З непідробним здивуванням я дізнався у відділенні ПриватБанку, що і тут Приват24 мене виручить. Чудеса і тільки. Дякую ПриватБанк”.

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти ПриватБанку, можна повернути, подавши заявку в "Архіві залізничних квитків" в Приват24, або на сайті bilet.pb.ua, або за телефоном цілодобової підтримки ПриватБанку 3700, або в Чаті-Online, або звернувшись в касу залізничного вокзалу. Але, кнопка "Повернути" зникає, якщо до відправлення поїзда залишається менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливе лише у касі залізничного вокзалу.


ПриватБанк - Банк для тих, хто любить Україну! privatbank.ua

Коментарі