ПриватБанк визнаний найкращим банком з обслуговування фізичних осіб у відділенні рейтингом «50 провідних банків України – 2016»

18 травня 2016 року відбулася урочиста церемонія нагородження переможців щорічного дослідження «50 провідних банків України» інформаційного агентства «Фінансовий клуб». За результатами дослідження, ПриватБанк посів перше місце в номінаціях «Обслуговування фізичних осіб у відділенні», «Карткові кредити», Private banking, «Інтернет-банкінг», а голову правління ПриватБанку Олександра Дубілета визнано найкращим топ-менеджером банку. «Для нас дуже приємно те, що нам довіряють наші клієнти. На сьогодні це 13,9 млн фізичних осіб. Експерти рейтингу, визнавши ПриватБанк найкращим в обслуговуванні фізичних осіб, підтверджують вибір наших клієнтів. Ми докладаємо максимум зусиль для надання найкращого сервісу нашим клієнтам. Якісне обслуговування клієнтів, їх комфорт під час взаємодії з банком, зручність клієнтів у керуванні особистими фінансами – пріоритети роботи банку. Дякуємо експертам рейтингу за визнання», – прокоментував перший заступник голови правління банку Олег Гороховський.

Під час розрахунку рейтингу в номінації «Обслуговування фізичних осіб у відділенні» критеріями були: середній час відкриття поточного рахунку, вартість відкриття поточного рахунку, можливість доступу до рахунку в будь-якому відділенні банку, можливість дистанційного керування рахунком, кількість доступних сервісів систем миттєвих переказів коштів, співвідношення кількості операційних співробітників банку та кількості відкритих рахунків фіз. осіб, вартість оплати комунальних послуг, загальна кількість відділень, частка відділень з можливістю обміну валют, кількість відділень, де доступна купівля дорогоцінних металів та інвестиційних монет, кількість відділень, що працюють після 18:00 у робочі дні та у вихідні.

У рамках номінації «Карткові кредити» досліджувалися послуги з надання банками кредитів за картками рівня Visa Classic/MasterСard Standart на споживчі цілі. Враховувалися такі критерії: середня за рік ефективна ставка, максимальна сума позики, пільговий період без нарахування процентів, розмір штрафів у разі несвоєчасного погашення, кількість торгових точок, в яких активна пропозиція послуги, а також кількість нових клієнтів, які скористалися послугою.

Під час розрахунку рейтингу в номінації Private banking оцінювалися такі критерії: кількість активних користувачів послуги, кількість клієнтів – власників карток рівня Platinum, кількість активних карток максимально преміального рівня – Infinite, World Elite, Centurion, кількість виділених відділень, наявність додаткового виходу у відділенні, рівень консьєрж-сервісу, наявність інвестиційних рішень та інших консультаційних послуг, пропозицій за операціями з дорогоцінними металами, наявність депозитарію, кількість банків-партнерів, що надають цю послугу в інших країнах.

У номінації «Інтернет-банкінг» враховувалася кількість клієнтів, які активували повний інтернет-доступ до керування рахунком, функціонал інтернет-банкінгу (можливість здійснення платежів, поповнення депозиту, погашення кредиту, надання принтскрин-квитанції, отримання виписки за рахунком, оформлення кредитних заявок, здійснення онлайн-переказу грошей на інший рахунок, здійснення SWIFT-переказів через веб-сайт банку, можливість зняття грошей у банкоматі без картки, оплати комунальних послуг), наявність мобільних додатків та адаптованого веб-сайта для відвідування з мобільних пристроїв.

Коментарі