Напередодні нового опалювального сезону комісія на оплату комунальних платежів у ПриватБанку залишається незмінною
Низький прожитковий рівень українців та
високі тарифи на комунальні послуги заставляють нас рахувати кожну
копійку. Тому не дивно, що збільшення комісій на оплату комунальних
послуг викликало і здивування, і невдоволення.
“Комісія ПриватБанку на комунальні платежі залишається незмінною, незважаючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, - розповідає Олексій Харін, керівник Бізнесу платежів і переказів Кіровоградської філії ПриватБанку. - ПриватБанк має угоди з комунальними підприємствами, відповідно до яких маємо чи не найнижчу комісію за кожну оплачену квитанцію”.
“Комісія ПриватБанку на комунальні платежі залишається незмінною, незважаючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, - розповідає Олексій Харін, керівник Бізнесу платежів і переказів Кіровоградської філії ПриватБанку. - ПриватБанк має угоди з комунальними підприємствами, відповідно до яких маємо чи не найнижчу комісію за кожну оплачену квитанцію”.
Наразі у
ПриватБанку стверджують, що їхня комісія залишається незмінною і
мінімальною. Наприклад, у Кропивницькому за послуги водоканалу,
теплопостачання, КРЕПіВ та ЖЕО, інтернет-провайдери “Шторм”, "Імперіал"
та інші можна сплачувати взагалі без комісії, тобто - безкоштовно. Існує
комісія за послуги газопостачання та вивіз сміття. Вона складає 3
гривні при сплаті через касу відділення, 2 гривні при сплаті в терміналі
самообслуговування і 1 гривню - через Інтернет-банк Приват24.
“Ми
дбаємо про кожного нашого клієнта, а пенсіонери - це наше все, -
продовжує пан Олексій. - Тому не лише оформлення банківських карток,
зняття готівки в банкоматах, навчання фінансовій грамотності для
пенсіонерів - безкоштовне. Ми пропонуємо їм оплачувати усі комунальні
послуги у ПриватБанку без комісій та прихованих тарифів.
Щомісяця будь-які комунальні послуги в розмірі до 2000 гривень,
незалежно від каналу оплати у ПриватБанку, пенсіонери можуть сплачувати
безкоштовно”.
Як
повідомляє регіональна прес-служба ПриватБанку, жителі Кіровоградщини
віддають перевагу оплаті комунальних послуг через каси Банку. Так, з
початку нинішнього року 1 127 131 платежів за житлово-комунальні послуги було оплачено у касах відділень, 481 047 - у терміналах самообслуговування та 396 375 - через Інтернет-банк Приват24.
Коментарі
Дописати коментар