Напередодні нового опалювального сезону комісія на оплату комунальних платежів у ПриватБанку залишається незмінною

Низький прожитковий рівень українців та високі тарифи на комунальні послуги заставляють нас рахувати кожну копійку. Тому не дивно, що збільшення комісій на оплату комунальних послуг викликало і здивування, і невдоволення.

“Комісія ПриватБанку на комунальні платежі залишається незмінною, незважаючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги,  - розповідає Олексій Харін, керівник Бізнесу платежів і переказів Кіровоградської філії ПриватБанку. - ПриватБанк має угоди з комунальними підприємствами, відповідно до яких маємо чи не найнижчу комісію за кожну оплачену квитанцію”.

Наразі у ПриватБанку стверджують, що їхня комісія залишається незмінною і мінімальною. Наприклад, у Кропивницькому за послуги водоканалу, теплопостачання, КРЕПіВ та ЖЕО, інтернет-провайдери “Шторм”, "Імперіал" та інші можна сплачувати взагалі без комісії, тобто - безкоштовно. Існує комісія за послуги газопостачання та вивіз сміття. Вона складає 3 гривні при сплаті через касу відділення, 2 гривні при сплаті в терміналі самообслуговування і 1 гривню - через Інтернет-банк Приват24.  

Ми дбаємо про кожного нашого клієнта, а пенсіонери - це наше все, - продовжує пан Олексій. - Тому не лише оформлення банківських карток, зняття готівки в банкоматах, навчання фінансовій грамотності для пенсіонерів - безкоштовне. Ми пропонуємо їм оплачувати усі комунальні послуги у ПриватБанку без комісій та прихованих тарифів. Щомісяця будь-які комунальні послуги в розмірі до 2000 гривень, незалежно від каналу оплати у ПриватБанку, пенсіонери можуть сплачувати безкоштовно”.

Як повідомляє регіональна прес-служба ПриватБанку, жителі Кіровоградщини віддають перевагу оплаті комунальних послуг через каси Банку. Так, з початку нинішнього року  1 127 131 платежів за житлово-комунальні послуги було оплачено у касах відділень, 481 047 - у терміналах самообслуговування та 396 375 - через Інтернет-банк Приват24.


Коментарі