Кропивницький інтернет- провайдер “Шторм” спілкується з клієнтами у Приват24


ПриватБанк та ТОВ “Шторм-НЕТ” розширили спектр співпраці. Віднедавна клієнти цього  інтернет- провайдера стали отримувати інформацію про усі акції та новинки у Приват24.

“Співпраця з ПриватБанком - це завжди цікаво, інноваційно та технологічно, - ділиться враженнями Роман Баранов, директор ТОВ "Шторм-НЕТ". - Ми долучились уже до багатьох сервісів та продуктів - це і Папка24, і оплата через сайт, і інтернет-еквайринг тощо.  Отримуємо задоволення та натхнення для впроваження і в нашій компанії ІТ-новинок”.

ПриватБанк пропонує підприємствам Кіровоградщини унікальну послугу - Сервіс комунікацій.  Підключення до цього сервісу дозволяє підприємствам інформувати своїх клієнтів про усі зміни - тарифів, реквізитів оплати, адреси підприємства чи нововведення тощо. Підприємство отримує можливість відправляти кожному клієнту персоніфіковане повідомлення, збирати відгуки клієнтів про сервіс обслуговування.

“Ми пропонуємо усім компаніям, які працюють з клієнтами, унікальний безкоштовний сервіс, - розповідає Олексій Харін, заступник директора Кіровоградської філії ПриватБанку. - Не потрібно витрачати дорогоцінний час співробітників та кошти на телефонні дзвінки чи SMS, все за вас зробить ПриватБанк”.

ПриватБанк за підсумками 2016 року увійшов до рейтингу найкращих світових банків The Banker's Bank of the Year Awards 2016 і визнаний банком року в Україні. На думку провідних фінансових експертів The Banker і провідних європейських банкірів, ПриватБанк зміг не тільки адаптуватися до умов військових дій та економічної нестабільності в країні, а й виступити ініціатором програми відродження економіки за рахунок стимулювання розвитку малого бізнесу. За допомогою цієї програми «КУБ» банк планує посприяти малому бізнесу створити в країні понад 1 мільйон нових робочих місць, у тому числі за рахунок активного запровадження програми зниження вартості кредитів підприємцям через програми компенсації процентів з місцевих бюджетів.

Коментарі