ПриватБанк збільшив кредитні ліміти на рахунках корпоративних клієнтів


З 27 грудня 2016 року ПриватБанк збільшує кредитні ліміти на рахунках своїх корпоративних клієнтів. Як повідомили в прес-службі банку, кожному другому клієнтові з установленим лімітом банк підвищує суму ліміту в обсязі від 5 до 90%, при цьому умови використання послуги залишаються незмінними. На сьогодні більше 30 тис. підприємств і підприємців використовують послугу "Кредитний ліміт на рахунок", а загальна сума кредитних лімітів, встановлених ПриватБанком на рахунки клієнтів, становить близько 4 млрд грн.

«Важливо не тільки надати нашим корпоративним клієнтам найбільш сучасні сервіси, але й фінансову підтримку банку, наприклад у випадках, якщо потрібно здійснити платіж, сплатити податки, виплатити зарплату, витрати на відрядження, а власних коштів на рахунку підприємства не вистачає, – каже керівник напрямку «Малий і середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Ми збільшуємо кредитні ліміти на рахунках - це найкраще свідчення стабільної роботи і надійності ПриватБанку. Зі свого боку хочу запевнити, що наша команда і надалі буде докладати всі зусилля для того, щоб надані банком послуги залишалися зручними і корисними».

Як відзначають в ПриватБанку, обслуговування рахунків, платежі, валютні операції, депозити, ліміти фінансування працюють в звичайному режимі. Всі операції дистанційного обслуговування, які не залежать від зовнішніх регламентів, обробляються банком цілодобово і без вихідних - 24/7/365.

Нагадаємо, що кредитний ліміт встановлюється без застав при наявності договору поруки, підписаного керівником або засновником підприємства. Розмір ліміту розраховується індивідуально і залежить від оборотів по рахунку компанії.

Коментарі