Європейське відділення ПриватБанку гостинно зустрічає жителів Новоархангельська


Оновлене  після ремонту та редизайну відділення ПриватБанку відкрито у смт Новоархангельськ. Банкіри пропонують клієнтам найтехнологічніше обслуговування в найсучаснішому приміщенні з open-space - відкритою архітектурою та без кабінетної системи.

“Наше відділення кардинально змінило вигляд, перетворившись на сучасне, європейське приміщення, - розповідає Олексій Бабенко,  керівник відділення  “Новоархангельське” Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Слід зазначити, що оновилось не лише приміщення, хоча і це дуже важливо. Розширилась кількість послуг та пропозицій. Жителям району вже не потрібно добиратись до районного чи обласного центру аби придбати квитки на потяг чи оплачувати комунальні платежі. Усі покупки, проплати вже стали приємною процедурою. Варто лише відкрити Приват24 та зробити пару кліків. Інтернет-покупки можна швидко і комфортно отримати у нас, в поштоматі. Ми піклуємось, аби обслуговування у ПриватБанку приносило лише задоволення”.
CAM02159.jpg

Сьогодні ПриватБанк пропонує своїм клієнтам ряд найсучасніших послуг - придбання квитків та навіть автівок, оформлення страхування від надзвичайних випадків чи навіть втрати роботи. Для корпоративних клієнтів банк пропонує впровадження обліку робочого часу співробітників (електронна фіксація початку та закінчення робочого дня), поліграфічне тестування Midot (тестування співробітників на предмет якості виконання службових обов’язків), юридичні консультації з питань організації та ведення бізнесу, програма електронного документообігу УкрДок (яка повністю виключає використання паперових носіїв інформації, що дає значну економії часу та коштів), програма оцінки лояльності клієнтів через аналіз рівня NPS та “Гаряча лінія: шахрайство” тощо.

“Ми піклуємось не лише про наших клієнтів, але й про співробітників,
CAM02179.jpgпокращуючи умови обслуговування клієнтів та умови праці співробітників, - розповідає Олександр Татаренко, заступник директора Кіровоградського регіонального управління  ПриватБанку. - Наших клієнтів чекають комфорт, найсучасніші послуги та покращений формат обслуговування. Сьогодні наші клієнти є не просто спостерігачами, вони є активними учасниками усіх банківських операцій. Ми довіряємо клієнтам самостійно працювати у своєму Приват24 . Ми навчаємо наших клієнтів працювати не лише з інтернет-банком, але й з численими мобільними додатками. Спочатку вони працюють під керівництвом співробітника, а згодом можуть самостійно користуватися усіма перевагами самообслуговування”.


Незабаром відвідування банківських офісів стане рудиментом.  Хіба що для отримання картки чи  обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття депозиту чи придбання квитків на потяги, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон (мобільні додатки). Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.  

У 2016 році на Кіровоградщині було здійснено редизайн 7 відділень ПриватБанку, які обслуговують клієнтів у сучасному “відкритому” форматі.  

ПриватБанк за підсумками 2016 року увійшов до рейтингу найкращих світових банків The Banker's Bank of the Year Awards 2016 і визнаний банком року в Україні. На думку провідних фінансових експертів The Banker і провідних європейських банкірів, ПриватБанк зміг не тільки адаптуватися до умов військових дій та економічної нестабільності в країні, а й виступити ініціатором програми відродження економіки за рахунок стимулювання розвитку малого бізнесу. За допомогою цієї програми «КУБ» банк планує посприяти малому бізнесу створити в країні понад 1 мільйон нових робочих місць, у тому числі за рахунок активного запровадження програми зниження вартості кредитів підприємцям через програми компенсації процентів з місцевих бюджетів.

ПриватБанк - банк для тих, хто любить Україну!

Коментарі