ПриватБанк став партнером Yoola – провідної багатоканальної мережі YouTube

ПриватБанк підписав угоду про співпрацю з провідною багатоканальною мережею YouTube і маркетинговою платформою для взаємодії з лідерами думок – компанією VSP GROUP (бренд Yoola), що дозволить українським користувачам отримувати платежі на рахунки в ПриватБанку без додаткових комісій.

«Ми разом із компанією VSP GROUP (Yoola) відкриваємо можливість отримувати платежі на рахунки в банку найзручнішим способом без зайвого головного болю та витрат на комісії посередників, – говорить керівник бізнесу платежів і переказів ПриватБанку Олексій Путятін. – Отримання виплат через банк гарантує безпеку платежів. Найсучасніші технології й досвід роботи колективу банку дозволять нам зробити все можливе, щоб одержувачі коштів відчували себе в банку максимально комфортно, а виплати було проведено в найкоротші терміни».

ПриватБанк – лідер українського ринку, що входить до числа 20 найбільших банків у Східній Європі. ПриватБанк надає послуги більш ніж 25 млн клієнтів. Згідно з дослідженням ринку банківських послуг, проведеним GfK Ukraine, на кінець IV кварталу 2015 року 48,4% клієнтів українських банків скористалися послугами ПриватБанку, а кожний третій українець (39,3% опитаних) вважає ПриватБанк своїм основним банком. Сьогодні понад 10 млн клієнтів використовують онлайн-платформу ПриватБанку – Приват24, а понад 5,5 млн клієнтів користуються мобільним додатком Privat24.

Про VSP GROUP (Yoola)
Yoola – медіакомпанія нового покоління, провідна багатоканальна мережа YouTube, яка створює та поширює розважальний контент на різних онлайн-платформах. Команда Yoola підтримує авторів, а також надає інструменти для створення контенту, розвитку каналів, збільшення аудиторії та ефективної монетизації для мережі, що складається з більш ніж 72 тисяч каналів. Канали на платформі Yoola збирають понад 500 млн передплатників і щомісяця генерують понад 7 мільярдів переглядів.
Yoola – маркетингова платформа для взаємодії з лідерами думок. Ми пропонуємо брендам і рекламодавцям найбільш ефективні інструменти органічної взаємодії з цільовою аудиторією, що дозволяє їм досягати бажаних маркетингових показників.

Коментарі