У Кропивницькому 5 терміналів самообслуговування ПриватБанку вже оновили дизайн меню.
Новий
дизайн меню терміналів самообслуговування ПриватБанку став більш
зручним і зрозумілим користувачам, а найбільш популярні послуги винесено
в стартове меню.
ПриватБанк
запустив нове меню своїх терміналів самообслуговування. Як повідомили в
банку, редизайн торкнувся як стартового меню термінала, так і розділів
платежів та комунальних послуг, які тепер інтуїтивно зрозумілі
досвідченим користувачам банкінгу самообслуговування та початківцям.
«Нове
меню наших терміналів стало більш стильним і зручним, інтуїтивно
зрозумілий функціонал й автоматичне підключення всієї необхідної
інформації дає можливість клієнтам, наприклад, оплачувати комуналку з
особистого меню без довгої подорожі сторінками всіх сервісів, – зазначив
керівник напрямку «Платежі та перекази» ПриватБанку Олексій Путятін. –
Подальша уніфікація дизайну електронних сервісів банку дозволить нашим
клієнтам користуватися єдиною звичною навігацією по банку незалежно від
того, як вони здійснюють платежі – у відділенні, терміналі
самообслуговування або смартфоні».
Зараз
із новим меню в тестовому режимі працюють понад 750 терміналів у
Дніпрі, Чернівцях, Ужгороді, Мукачеві, Чернігові, Черкасах,
Кропивницькому, Полтаві, Сумах і Житомирі. Як зазначають у банку, 7
квітня новий дизайн отримають всі столичні термінали самообслуговування
банку, а до кінця квітня «обличчя» змінять всім 12 700 ТСО по Україні.
Коментарі
Дописати коментар