У 2018 році ПриватБанк підтримає малий бізнес на 5 мільярдів

У 2018 році ПриватБанк спрямує на програму фінансової підтримки українського підприємництва не менше 5 млрд грн. Як повідомив керівник напрямку «Малий і середній бізнес» ПриватБанку Сергій Клюєв, банк буде активно фінансувати приватних підприємців і малий бізнес у рамках п’яти цільових програм.

У рамках національної програми «КУБ» підприємці зможуть отримати фінансування на суму від 50 000 до 500 000 гривень на розвиток і масштабування бізнесу. Заявку на отримання кредиту можна заповнити просто на сайті програми.

Також клієнти ПриватБанку зможуть скористатися програмою «Кредитний ліміт на рахунок», завдяки якій підприємці можуть використовувати кредитні кошти, коли необхідно терміново зробити платіж, а власних грошей на рахунку не вистачає. За кредитними лімітами передбачено фінансування в розмірі до 1 млн грн.

У новому році ПриватБанк продовжить активний розвиток програм кредитної підтримки агробізнесу. Приватні фермери й агрокомпанії зможуть отримати кошти за допомогою кредитної лінії «Агросезон» для фінансування сільськогосподарського циклу, а також скористатися програмами з лізингу авто, обладнання та сільгосптехніки.

Сьогодні ПриватБанк обслуговує понад 550 000 підприємців. У 2017 році підприємці відкрили в банку 100 900 нових рахунків.

Коментарі

  1. У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
    Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар