ПриватБанк застерігає власників карток та рахунків ПриватБанку бути пильними та не потрапляти на гачок шахраїв.
Основним
правилом клієнта, який не хоче бути ошуканим, має бути нерозголошення:
персональних даних, пін-коду картки, терміну дії картки та CVV-коду
картки (три маленьких цифри на зворотній стороні картки). В жодному разі
не можна диктувати паролі (SMS-повідомлення), які приходять на телефон.
«Не менш важливою рекомендацією усім нашим клієнтам є користування «контрактними» номерами, а не «пріпейд-пакетами»
мобільних операторів, - пояснює Ростислав Масло, директор
Кіровоградської філії ПриватБанку. - Ми рекомендуємо використовувати як
фінансові лише «контрактні» номери, зміна чи перевипук SIM-карток яких здійснюється лише при повній ідентифікації клієнта за паспортом».
У разі
виявлення факту блокування SIM-картки, якщо маєте підозри про
виготовлення її дублікату, слід терміново заблокувати усі рахунки та
картки за номером цілодобової підтримки 3700 або у найближчому
відділенні ПриватБанку. Ніколи не підтверджуйте та не встановлюйте
переадресації дзвінків з фінансових телефонів, не даючи шансів шахраям
отримувати SMS-повідомлення для доступу до банківських рахунків.
ПриватБанк
вкотре нагадує, що шахрайські схеми можуть бути різними, постійно
змінюватись та удосконалюватись, а правила безпеки залишаються
незмінними:
-
Для отримання грошей на картку потрібно повідомляти ЛИШЕ її НОМЕР (16 цифр на лицьовій стороні картки).
-
Співробітники банку, якщо телефонують вам, НІКОЛИ не запитують особистих даних клієнта.
-
Співробітники банку можуть запитувати
персональні дані клієнта ЛИШЕ у разі, коли ви самі телефонуєте в банк
(для впевненості у тому, що саме клієнт телефонує з питаннями чи
проблемами).
-
Якщо вам зателефонували (і не важливо,
ким відрекомендувався голос у телефонній трубці) і вимагають у вас
будь-які додаткові дані крім номеру картки - будьте впевнені, вам
телефонує ШАХРАЙ!
-
Даючи об’яву про продаж чи купівлю, НІКОЛИ не вказуйте номер телефону, який є фінансовим.
В жодному
разі не можна слідувати вказівкам тих, хто телефонує, під час виконання
будь-яких операцій у банкоматі чи терміналі, тим більше вводити за їх
вказівкою свій пін-код.
Будьте
пильними, дбайте про безпеку своїх фінансів. Дбайте про своїх рідних та
близьких - навчіть і їх основному правилу карткової безпеки!
Коментарі
Дописати коментар