ПриватБанк застерігає власників карток та рахунків ПриватБанку бути пильними та не дати шахраям жодного шансу.
«Ми завжди навчаємо всіх своїх клієнтів
правилам безпеки поводження з банківськими картками, - розповідає
Ростислав Масло, директор Кіровоградської філії ПриватБанку. - Хто не
хоче бути ошуканим, має дбати про нерозголошення: персональних даних,
пін-коду картки, терміну дії картки та CVV-коду картки (три маленьких
цифри на зворотній стороні картки). В жодному разі не можна диктувати
паролі (SMS-повідомлення), які приходять на телефон».
Наразі останнім часом почастішали
випадки звернення клієнтів, яких ошукали інтернет-шахраї, що
використовують широкі можливості Інтернету. Вони різними шляхами
домагаються блокування і перевипуску сім-карти, яка прив’язана до
інтернет-банкінгу клієнтів. Поки власник «сімки» встановлює, що до чого,
шахраї «відновлюють» сім-карту і отримують доступ до всіх повідомлень,
які на неї приходять. В тому числі, до повідомлень з секретними кодами
та паролями від банку.
«Не менш важливою рекомендацією усім
нашим клієнтам є користування «контрактними» номерами, а не
«пріпейд-пакетами» мобільних операторів, - пояснює Ростислав Масло,
директор Кіровоградської філії ПриватБанку. - Тобто використовувати як
фінансові лише «контрактні» номери, зміна чи перевипуск SIM-карток яких
можливі лише при повній ідентифікації клієнта за паспортом, що
унеможливлює блокування та перевипуск мобільної сім-картки без її
власника».
У разі виявлення факту блокування
SIM-картки, якщо маєте підозри про виготовлення її дублікату, слід
терміново заблокувати усі рахунки та картки за номером цілодобової
підтримки 3700, або звернувшись в онлайн-чат на сайті privat24.ua <www.privat24.ua; або pb.ua <privatbank.ua>,
або у найближчому відділенні ПриватБанку. Ніколи не підтверджуйте та не
встановлюйте переадресації дзвінків з фінансових телефонів, не даючи
шансів шахраям отримувати SMS-повідомлення для доступу до банківських
рахунків.
ПриватБанк вкотре нагадує, що шахрайські
схеми можуть бути різними, постійно змінюватись та удосконалюватись, а
правила безпеки залишаються незмінними:
-
Для отримання грошей на картку потрібно повідомляти ЛИШЕ її НОМЕР (16 цифр на лицьовій стороні картки).
-
Співробітники банку, якщо телефонують вам, НІКОЛИ не запитують особистих даних клієнта.
-
Співробітники банку можуть запитувати персональні дані клієнта ЛИШЕ у
разі, коли ви самі телефонуєте в банк (для впевненості у тому, що саме
клієнт телефонує з питаннями чи проблемами).
-
Якщо вам зателефонували (і не важливо, ким відрекомендувався голос у
телефонній трубці) і вимагають у вас будь-які додаткові дані крім
номеру картки, будьте впевнені, вам телефонує ШАХРАЙ!
-
Даючи об’яву про продаж чи купівлю, НІКОЛИ не вказуйте номер телефону, який є фінансовим.
В жодному разі не можна слідувати
вказівкам тих, хто телефонує, під час виконання будь-яких операцій у
банкоматі чи терміналі, тим більше вводити за їх вказівкою свій пін-код.
Будьте пильними, дбайте про безпеку
своїх фінансів. Дбайте про своїх рідних та близьких - навчіть і їх
основним правилам карткової безпеки!
Коментарі
Дописати коментар