ПриватБанк навчив кропивницьких підприємців контролювати роботу своїх працівників онлайн


Продавці мережі магазинів жіночого одягу «Хелен», що в обласному центрі,  не дратують покупців запізненнями та не закривають торгові точки без вагомої причини. А рецепт відповідального відношення працівників до робочого процесу  надзвичайно простий - впровадження сервісу  Облік робочого часу співробітників».

Сервіс  Облік робочого часу співробітників» ПриватБанку - унікальна для України послуга, що надає можливість підприємствам усіх форм власності забезпечити постійний облік часу, відпрацьованого кожним співробітником.

«Мережа магазинів «Хелен» вже не перший наш клієнт, що запровадив цей сервіс у звичайних магазинах, - розповідає Наталія Сергієнко, керівник напрямку з  реалізації послуг клієнтам середнього бізнесу Кіровоградської філії ПриватБанку. - Ця послуга надзвичайно актуальна для усіх підприємців, незалежно від об’ємів бізнесу, які мають найманих робітників. Для впровадження сервісу «Облік робочого часу» досить лише встановити POS-термінал з необхідним програмним забезпеченням або оформити зарплатні картки ПриватБанку для кожного співробітника. До речі, ті клієнти, які працюють з нами за програмою «Еквайринг», отримують можливість контролю за підлеглими безкоштовно».

Користування сервісом надзвичайно просте. Співробітник проводить зарплатною  або карткою «Універсальна» через POS-термінал, фіксуючи час приходу чи виходу.  На його телефон приходить SMS-повідомлення із зазначенням часу входу чи виходу.  Власники смартфонів на базі OC Android можуть табелюватися через мобільний додаток Приват24.

«Вже давно у мене визрівала ідея, як організувати та забезпечити постійний контроль за робочим процесом у магазинах, - ділиться досвідом Олена Селімова, власниця мережі магазинів «Хелен». - Тому пропозиція ПриватБанку мені сподобалась. Адже це і дешево - потрібен лише пос-термінал у магазині (який у мене вже давно працює), і дуже легко у використанні (досить лише провести карткою ПриватБанку через пос-термінал, зафіксувавши час відкриття/закриття магазину),  і завжди актуально (повідомлення про облік щоденно приходять мені на пошту)».

Понад 600 тис. українських підприємців обслуговуються у ПриватБанку та активно користуються найпопулярнішими сервісами та програмами: Приват24 для бізнесу, Бухгалтерія Онлайн,  Paperless, Інтеграція Приват24 и ПЗ бухгалтерії, Електронний документообіг, Електронні звіти, ПриватМаркет,  ЕЦП в ПриватБанку тощо.

Коментарі