Кіровоградські школярики шукали щеплення від шахраїв



IMG_5695.JPG


23 лютого учні початкових класів кіровоградської ЗОШ№14 провели День здоров’я та безпеки.

Кожен клас надзвичайно серйозно, зовсім по-дорослому,  підійшов до завдання підготувати презентації та розповісти батькам про необхідність дбати як про своє фізичне здоров’я  - фізичні вправи, ранкова гімнастика, так і про здоров’я фінансове - убезпечення банківського гаманця від шахраїв. Малеча навчала дорослих, що щеплення убезпечить від захворювань. Та як жаль, що немає щеплень від шахраїв чи від небажання дорослих слідувати правилам користування банківськими картаками. Цікаво, з гумором та креативним підходом діти розповіли про правила убезпечення від карткових шахраїв. Крім того, не забули дітлахи і про фінансову подушку безпеки - Копілочку, яка завжди врятує в скрутну хвилину. Адже саме тут можна не лише непомітно накопичувати, але отримати гарні відсотки. У грайливій формі діти говорили про серйозні речі. Потім усім ще й захотілося і похвалитися,  адже у кожного в кишені був свій ПриватБанк. 

“Уявляєте, мій ПриватБанк живе у мене в кишені і працює для мене і в неділю, і в свята, - розповідає Оленка, учениця 3-А класу. - Можу поповнити рахунок мобільного телефону, чи інтернет. А моя мама була приємно здивована, що у Приват24 можна навіть розумну книжку скачати. Я їй допомогла, навчила як це зробити”.


“Спочатку ми зустрілися з дітлахами на екскурсії у ПриватБанку, - розповідає Вікторія Заболотна, керівник Направлення ЮніорБанк Кіровоградської філії ПриватБанку. - Ми стали друзями. Ну, і як не запросити друга на своє свято? Тому отримавши запрошення, я не могла відмовити. Отримала масу задоволення, адреналіну та запитань. До речі, запитання були цілком дорослими, на які я навіть не очікувала - про пін-код, СVV-код, книги в Приват24. На деякі не знала як і відповісти, наприклад, коли в Приват24 з’являться казки”.

Освітня програма ЮніорБанк стартувала з 2009 році в Україні. У рамках проекту ПриватБанк не тільки надає можливість безкоштовного практичного навчання з фінансових послуг для дітей та підлітків, а й підтримує спортивний рух і програми здорового способу життя школярів.

Коментарі

Дописати коментар